#telefonos ügyfélszolgálat




Meddig fejlődhetnek még a digitális üzleti asszisztensek?
 

Meddig fejlődhetnek még a digitális üzleti asszisztensek?

A virtuális asszisztensek az otthonok után szépen lassan a munkahelyekre is megérkeznek. Míg a beszédfelismerő mesterséges intelligenciát alkalmazó házi készülékek leginkább a kényelmet szolgálják, az üzleti szereplők számára hatékonyabb munkafolyamatokat biztosítanak a felhőn keresztül igénybe vehető asszisztensek. Az ügyfélszolgálat mellett adminisztratív feladatokat is rájuk lehet bízni, és az információszerzésben is segítik a dolgozókat.

Telekom Telekom






Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos
 

Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos

A szegedi Xdroid magyar fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, amikor a telefonáló nagy valószínűséggel rávehető egy termék vagy szolgáltatás vásárlására.

hvg.hu hvg.hu

Felismerik a Telenornál, ha feszült az ügyfél
 

Felismerik a Telenornál, ha feszült az ügyfél

A Telenornál 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer a cég várakozásánál felüli eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített és kielemzett beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára.

hvg.hu hvg.hu




Öt percen belül el kell tudni érnie az ügyintézőt
 

Öt percen belül el kell tudni érnie az ügyintézőt

A fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó módosítása alapján a telefonos ügyfélszolgáltatót működtető szolgáltatóknak egyedi azonosítószámmal kell ellátni az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket, amiket öt évig meg kell őrizniük. Emellett szabályozzák az élőhangos segítség "gyors" elérését is.

hvg.hu hvg.hu

Személyre szabott menüvel spórol a Citibank
 

Személyre szabott menüvel spórol a Citibank

A Citibanknál mobiltelefonszámukkal regisztrált ügyfelek személyre szabott menürendszert hallhatnak, a tapasztalatok szerint hívásonként egy perc időmegtakarítással jár az ügyintézés, ez összesen közel 200 ezer perc időspórolást jelentett az ügyfeleknek, az elmúlt négy és fél hónapban.

hvg.hu hvg.hu